Kära blogg.

god morgon ..
ja , då har vi hunnit med att  gå runt byn med hundarna , ätit frukost , rivit ut sängkläderna .. (svea kissade inatt)

Idag ska vi till köpis igen en snabbis , ja tror ja ska köpa den där tröjan , sen så ska vi fixa mitt hår , fan va skönt att få det gjort idag , äntligen !



ååh ja hittade ett par så himla fina jogginskor på intersport igår .. Nike , typ vit/lila aktiga .. för bara 400:-
Dom hade innan kostat 800:- ,men det var skaplig rea ..
Och nu vet jag inte om ja ska köpa dom också kanske , för alltså jag älskar joggingskor , och mina börjar tappa suget på att hålla sig hela . haha..

Snart är de äntligen thailand , jag börjar nog få resefeber =D
13 dagar kvar !!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.expressen.se/husdjur/1.1482246/valparna-ar-raddade

2009-02-28 @ 22:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0