Kära blogg.

nemen äntligen må man vell säga ?
ja , nu är löshåret isatt och den "blonda" färgen blir bara bättre o bättre , har även klippt litegrann lite här och var . Får vell lov att slänga in en bild eller två i morgon när ja o thias åker hem ifrån valbo .
På köpis idag köpte jag (förrutom hårfärg) , ett par nya skor , vita tygskor på HM , dom tänkte jag ha med till thailand , tror inte jag vill sitta med gladiator skorna på flyget , det är alltid så kallt där =(

ja , men imorgon kommer pappa hem till oss och lämnar en thailands-rygga som vi ska ha med oss , en stor en !
Sen blir det vell bara till att fördriva dagen på någe vis , kanske gå på stan en sväng o köpa en stock snus o lite så? =)

Wow , nu är de bara 13 dagar kvar ..
tiden rusar förbi , och vi är så himla förberedda på våran livs bästa resa ,
tillsammans HAN och JAG , min älskade pojkvän.
Thias <3







Om det är någon av er läsare som vet någon/ -kanske själv  har köpt en utav vovarna i tidningen ,
Hör mer än gärna av er till mig och Svea.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0