Kära blogg.

Filmen var så stor , så det tar en stund .. nån minut iallafall !
jag har så tråkigt , haatar att vänta haha !
Thias ska iaf göra en blogg , för er som inte vet vem han är så är han min pojkvän :)
inte bara pojkvän utan även Sambo , och en vacker dag är han min man , förhoppningsvis !

Nu rycktas det om att filmen är färdigladdad , schiiiit vilken sprutt !


undra vad jag ska göra imorgon , sola kanske ?
Eller vad sägs om att du drar en kommentar och säger att ;
-hej bästa frajs , jag vill leka med dig imorgon !

Typ önsketanke !
önskar verkligen att thias vore ledig imorgon , jag hatar att vara ensam o dagarna , man har så tråkigt .
Enda man gör är att kolla film och kollar film och kollar film ..


Nej nu måste jag krypa ner i soffan , skulle kunna sitta här hela dagarna och skriva och läsa blogg !
Skriver vell nån rad innan ja kryper ner i sängen igen , måste ju ge filmen ett betyg  .


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0