kära blogg.

äntligen har det gått ännu en dag i ensamhet här hemma !

jag har faktiskt knappt gjort nånting idag , bara kollat på dokumentärer , filmer , teve och suttit vid datorn ! Konstigt att dom aldrig ringer från jobbet , jag börjar tröttna på att vara hemma hela dagarna , fastän de är rätt skönt så blir ja så himla rastlös .. men det kommer vell ! förmodar vell att dom ringer på torsdag när ja ska till U-mottagningen , då ringer dom säkert ! Så typiskt min "tur" ..

dom svarade inte på varken tandläkaren eller hälsocentralen idag , så jävla less !
På tandläkarn sa dom att de va fullt i kön , och på hälsocentralen sa dom " stängt" fastän det inte var stängt enligt hemsidan , då blev ja lite smågrinig ...
men man får vell prova i morgon igen .

Det är så skönt när thias är hemma , han är mitt allt !


världens finaste pojkvän , det är du det ! ♥
Thailand snart baby ! 38 dagar kvar (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0