Kära blogg.


Oh fyfasen vilken läskig dröm jag hade inatt , drömde först att Venna va tillsammans med en kändis i göteborg , så stog de nå maffia med basoka utanför deras hus ,så venna ringde mig och sa att ja lära komma dit (men va skulle ja kunna göra ? ) så jag skulle flyga fallskärm från gävle till göteborg , så ja hoppade typ från en klippa i gävle för att få lite fart , sen råkade jag landa utanför posten .. men det va inte där jag skulle bli uppmött av nån kille, det var i göteborg . Men då kom min gamla lärare på forsbackaskolan och sa att ; ska du inte till komunalhuset då?
Vafan snackar du om tänkte jag och försökte få henne att fatta att ja lära till göteborg , men hon bara sa att ja skulle vara på komunalhuset ... tillslut kom den där killen till posten iallafall :S hur det nu gick till ... så åkte vi vidare till göteborg , och räddade venna från basokerna ! sen blev det krig på grönalund !
då var det jag och malin gyllenskepp och även min lillebror som var med o krigade , jag och ,malin vart kvar till sist ..

Helt sjukt , sen drömde ja även att det var en tjej som försökte göra inbrott i vårat hus hos pappa , och det hon va ute efter var en sån där gammal spelmaskin , eller ni vet en sån dära som man stoppar i pengar i så får man hörta musik !
Så jävla sjukt !
Sen skrek jag ; Tror du attt du kan få min lillebror för att du hotar mig med en lådsaspistol !! hahaha
Då blev hon grinig och gick ..

Sen vaknade jag utav att thias skrek ; DET ÄR ROSA  DET ÄR ROSA . ROSA ÄR DEN ...
Sen ringde även thias väckarklocka ...

SJUK DRÖM ? ja ...

Thias sitter och håller på med nåt skolarbete och jag sitter och väntar på att vi ska kolla på en film !

Imorn blir det verkligen till att färga håret . orkar inte se ut som ett freeak längre ! Ska duscha länge på håret med silvershampoo o sånt idag så toningen går ut litegrann ! tror det blir finare då ..

Ingen som har nåt tips på bra hårfärger ?


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0