Kära blogg.

efter min tunga besvikelse över färgen så bestämde ja mig för att skriva till Malin G att hon kunde få färgen (;
Självklart blev hon superglad , så nu när thias kommer hem från skolan så ska vi bara duscha o sen åka till valbo , vi sover antagligen där för thias fick vara ledig i morgon , så han ska bara plugga och då kan ja umgås med malin som också är ledig i morgon , fan va näjs !

Gick kanoners hos u.mottagningen idag iallafall , dom sa att allt va bra o hej o hå =) bara vänta o se satt alla tester är okej också , hoppas verkligen värken i livmodern försvinner också !

På lördag åker jag thias ,ken & pontus till sandviken och kollar på rally ! vi ska också grilla kycklingkorv och dricka bärs . ska bli värsta najs , sen äre fest hos N efter vi har vart hem o duscha o greja ,som gäller , sup o svälj vare va ?


Nu längtar jag efter thias , och tills vi åker till thailand !
36 dagar kvar (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0