Kära blogg.

sitter hemma hos thias familj nu i valbo , han ligger i sängen o ja sitter o töntar mig här !
Vi har faktiskt , eller jag rättare sagt , har färgat håret på malin (thias syster ) blev faktiskt rätt så bra !
Imorgon är vi lediga alla tre , malin jag och thias , skönt de ska bli att ha thias hemma för engångsskull ! Men nu är det faktiskt snart läggdax , klockan har ju redan passerat tolv , känns verkligen inte så !

Nu har jag iallafall bestämt mig , eller VI har bestämt oss , vi ska tatuera oss i phuket hos en skitduktig tatuerare =D
Längtar så ja håller på att smälla av !
Och nu är det bara 35 dagar kvar , kan ni tänka er ? sen ligger ja på andra sidan jordklotet med den enda i mitt liv ! min underbara pojkvän , blivande man (;
Jag kommer alltid att älska honom , han gör min dag så jävla VÄRD !


jag vill baara SOVA fram till den 13mars !!!!!
Längtar !!
sen kommer lillbebisen i mars också ! tillägnat till min venna ;
- ååååh jag är så nervös venna , du aanar inte !
det är egentligen du som borde vara det men jag är nog nervösare =D


puss och gonatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0