kära blogg.

Bella och Åhlander har vart mina gäster idag ..
Åhlander kom vid 12tiden och umgicks med mig , vi kollade film o bara umgicks heltenkelt , sen kom thias hem vid 4 , och då åkte Åhlander med bussen hem . sen efter en stund kom bella förbi o hälsade på.. trevligt trevligt !

nu har vi nyss vart ute med svea  , gick några meter längre än vanligt , gick faktiskt bra !
Nu ska vi plocka undan lite o så , sen ska vi försöka leta på en film om thailand , måste få lite thailandskänslor nu när vi snart drar .. tänk dagen innan , då kommer ja vara hur glad som helst eftersom ja är SÅ glad redan idag (;

Det kan bara bli bättre , jag ångrar inte och kommer aldrig att ångra att jag köpte en hund !
Alla säger ; hur har ni tänkt ? hur ska det här funka ? blablabla ..
Men det funkar , och kommer att funka sen också , för det är bara nu när hon är valp som vi inte kan lämna henne !  sen kan hon vara ensam nån timme , och vi kommer endå alltid ha med henne om vi åker nånstans..
Så mysigt i sommar när man kan ta med henne till en strand och bara bada och mysa , lillsvea <3



Thias är så söt när han leker med svea ,
ska lägga in lite mer bilder senare , känner att de kanske inte är så kul att bara läsa min blogg , utan också att ja har lite bilder att se på (;

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0