Kära blogg.


sos ringde och fråga om ja ville jobba dagtid på lördag.
Dock kunde jag ej eftersom ja måste vara hemma med svea , det är viktigt att hon är med den som äger henne nu i början när hon är så liten !
Så jag blev tvungen att tacka nej =/

Men men .
fler tillfällen blir det ju .. och som sagt så har ja ju redan lite tider , så det är ju bra endå ju =)



Nu måste ja fan tvinga thias att skriva i sin blogg =)
skriver mer senare . och justja , dom efterlängtade bilderna lägger jag också in senare ..

Puss

Kommentarer
Postat av: Sanna

Härlig blogg :)

Spana in min nydesignade blogg och svara gärna på frågan: ska du fira alla hjärtans dag?



2009-02-12 @ 13:10:53
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Theresia

Hehe ja visst är han ;) ja självklart lär du det :D jahajaa, men jag lär ju passa på ja när jag får chansen att jobba ;) så man kan leva lite ;P kramen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0