Kära blogg.

Nu är vi i valbo
svea och alice (hundarna) har lekt av sig en massa masssa massa idag , har aldrig sett dom busa så mycket som idag . själv har jag och thias typ ... kollat på teve ? och sen typ ,, ingemer.
vi är som pensionärer typ .. bara njuter av livet =D

Imorn ska han  upp o jobba typ 6?..Och då ska jag vara kvar här tills han kommer hem igen , så ja ska vell vara te o busa med svea i snön , sen när thias kommer så är det bara för mig att skynda mig till bussen och åka o jobba på Sos.
Känns skönt att veta att ja kommer ha pengar när ja kommer hem från thailand också =D känns så jävla behövligt .. måste verkligen se till att skaffa körkortet och bil på momangen när ja kommer hem . även thias måste ta sitt också!
Ska bli så kul !

tänk att de bara är 29 dagar kvar tills vi åker .

Nu ska vi sussa med voven och varandra , det är underbart att ha någon man alltid alltid alltid kan lita på .
Tack älskling . älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0