Kära blogg.

ÄTNTLIGEN FUNKAR INTERNET IGEN
intenet här i valbo har krånglat sen i morse .. så jag har vart uppe sen 7 utan internet , inge roligt alls , har vart himlans rastlös vill jag lova ..
Thias åkte och jobbade vid 6tiden , själv jobbar ja inte förns han kommer hem , typiskt . precis när han kommer hem så måste jag åka , det känns tungt , men också behövligt .

Jag följde med moa till bussen runt kvart i åtta i morse (moa är thias lillesyster), tog med båda hundarna , men dom ville nog helst vara hemma för det var verkligen svinkallt ute .
Svea kissade jättefort sen ville hon in under min tröja , så jag tog henne innanför jackan och höll alice i kopplet i ena handen . måste sett roligt ut !

Just nu funderar jag på att antingen lägga mig i sängen o sova lite , eller ta täcket och lägga mig i soffan o kolla på nån film , har inte riktigt kommit till underfun med hur jag ska göra , svårt val det där om man heter Frida..


Nu är det bara 28 dagar kvar (;
Känns skönt att man kommer slippa den här kylan snart ..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0