Kära blogg.

Ja , då var ännu en dag på jobbet avklarad !
jobbade ju som sagt klockan 9-17 idag , var riktigt tungt för mig idag , jag va verkligen helt mör i kroppen . men det började iallafall med att ja fick damsuga o skura på jobbet så det var lugnt , då hann jag liksom komma in i det liksom , slapp ja vara så trött .. det gjorde mig faktiskt piggare ! en aning åtminstone !
Inte mycket folk alls på jobbet idag , rätt skönt , men endå tråkigt för tiden går så sakta när man inte har nå kunder !

iallafall så kom mamma o hämtade mig efter jobbet , sen skjutsade hon mig hem ..men när vi kom hem så kom ja på att ja glömt att ge larmnycklarna till jobbet , så det var bara o vända !
sen åkte vi till mammas nya lägenhet på söder , thias och svea följde med !
vi slipade o spacklade o hadde oss , det blir nog fint tillslut ..
råkade glömma kameran kvar hos mamma så ja lägger in bilderna så fort ja kan .
ska nog tillbaka dit i moron , så det kanske får bli då !

Förresten så harja inte hunnit rensa garderoben ännu , åkte ju hem till mamma och kom hem för en stund sen.
Men det kommer !
Imorgon efter ja har vart hos doktorn kanske ? om ja inte ska hem till mamma då också ..

26 dagar kvar (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0