Kära blogg.

Dåså , då var man hemma ifrån "svängen" hos mamma ..
som inte blev en sväng , utan en rejäl långdag , vi kom hem allderles nyss !
Vi har tapetsera o målat , skit jobbigt ... och jag har feber som en gnu känner jag , försökte trycka i mig alvedon innan ja skulle måla , men de hjälpte inte så mycket , men ja kände att ja inte ville vara slö så ja hjälpte till så mkt ja kunde .
annars så har vi bara lagat tacos där o sen bara umgåtts ... det var 2 andra vovar där också (varav en som lekte med svea HELA tiden ) , dom fick verkligen aldrig nog !!!

Så nu är svea utpumpad och de är dax för kvällsmat , kvällspromenad och läggdax !
Det är så mysigt att somna bredvid dom två filurerna man älskar mer än någonting annat i världen .. och att också få vakna med dom varje morgon är helt oförklarligt ...
Hoppas alla , nångång , ska få känna sån här stark kärlek i sitt liv !!!


kameran är kvar hos mamma , vi tänkte ta hem den när allt jobb är klart där , så vi inte glömmer att dokumentera nånting .. det är så kul att ha kvar bilder o så !

Så fort vi tatt hem kameran igen så slänger ja in lite före-efter bilder på hur lägenheten blir efter snabbrusten !


jag älskar min Thias Gyllenskepp & Svea H.G , ni är allt ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0