Kära blogg.


Nu har jag hunnit med att ta en superlång dusch , och smörjt in mig med den här underbara lotionen , den är verkligen hur bra som helst .. och den luktar verkligen sommar !




och nu sitter jag och äter varma mackor, så himlans gott ! dock hade ja ingenting annat än läsk till , så det fick bli cola (;



Måste lägga ut lite bilder från igår , på min goda fruktsallad med ; Kiwi,apelsin,äpple,banan och hackad nougat uppepå ;









och här är en bild på hur mitt hår ser ut typ nu , helt mysko färg .. man vet liksom inte vad de är för färg .. typ en blandning mellan grön,gul,orange,grå , blond och ljusbrun ..aa ni ser själv , sådär kan de se ut efter 8 paket färg...
Nu ska jag försöka hitta en bra film att tanka , har så tråkigt , hoppas thias kommer snart ..

Nån som har ett bra filmförslag ?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0