Kära blogg.

äntligen hemma !
nu har jag och älsklingen vart hos mamma o jobbat lite . typ målat o så...
Eller det började med att hon hämtade oss , sen hämtade vi ut mina skor på krysset , dom va as snygga !!!
Sen åkte vi o hämta en släpvagn , åkte till ikea o köpte en säng , åkte till moster o hämtade resterande sängar , sen åkte vi till lägenheten hennes . ( mammas) som ligger på söder ..
Där plockade vi upp sängarna o började måla o greja . det blir så fint .. blir värsta avis , ja vill också köpa lägenhet ..
Hatar att hyra !

Stiven blev nöjd med håret iaf , bortsett från färgen som blev lite halvknas ..dock tog jag "pärlblond" som ska undvika att man får gul/oranget hår .. helskumt ..
Men han skulle köpa silvershampoo imorn så det blir nog bra tillslut !
Jag gjorde även en snygg mittbena på han , fyfan , kan inte mer än skratta :')

vad tycks ? (;




i morgon ska jag nog försöka sova längre än till 8 . orkar inte gå upp så tidigt varje morgon , ja vill sova ut =D

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0