Kära blogg.

Hej igen.
nu ska jag, efter att ha duschat o så , sätta på en film ...
Aurore blir det , den verkar helt sjukt bra alltså  , jag tror jag måste rekomendera den , till o med innan jag sett den ! den verkar bara FÖR bra !

Thias kommer vell hem runt 2 - halv 3 tiden , då ska vi ta en promenad till söder hem till mamma o hjälpa henne lite ! sen ska vi åka o handla på icamaxi , mammas gubbe o nåra andra kommer hem till mamma idag , så dom ska vell göra finmiddag så ja tänkte att jag o thias också kanske skulle laga nå gott !
Vad sägs om en nyttig kycklingsallad ?

det lät faktiskt rätt frestande just nu .. men vi får se vad det blir . kanske bakpotatis med nå kyckling eller nåt till , det är faktiskt gott . jag älskar bakpotatis !

Ikväll ska vi nog bara va hemma som vanligt , finns verkligen ingenting att göra i de här skit vädret , jag hatar nog vintern . jag blir så arg så fort de är kallt . min kropp är nog inte gjord för kyla ! jag vill ha värme o GRÖNT gräs !



Puss

Kommentarer
Postat av: Hannigörl

Du måste se American crime om du gilla Aurore =) så hemskaaaa

2009-02-20 @ 11:39:28
URL: http://hanniigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0