Kära blogg.


Godmorgon. till er som vaknar lite senare på dagen !
Jag och thias vaknade typ för en timme sen, så nu sitter vi bara vid varsin dator och gör mest ingenting , vet inte heller va vi ska hitta på idag , blir vell bara pensionärs-slapp som vanligt !
Vi funderar iaf på att gå till Ica maxi och köpa MASSA läsk .. 5st 2 L dricka för 65kr .. de är asbillligt om ni frågar mig :p
Sen ska vi vell laga lite potatis o kyckling kanske .. får se va de blir för gott .

jag är astrött idag , vet inte varför , kanske beror på mens ? vem vet ..

nu är det bara 40 dagar kvar , känns så skönt att vi är typ klar med allt handlande inför resan..typ solskyddsfaktor o braá skor och så vidare ,, vi fick iallafall värsta bra handukarna i julklapp som vi ska ha med oss , och medicin . !
Sen när vi kommer hem så är det partaj .. dock inte supa sönder .. men typ , lite middag , lite dricka och nån bra lek eller film eller så .. vill inte ha så många den här gången .. känns som att ja hellre vill att mina närmaste vänner kommer så det blir extra bra !
Skriv gärna en kommentar om du vill komma ..
Hoppas verkligen att venna kan komma , hoppas hon har fött ungen eller att hon inte är på gång alls =D tänk om vi sitter där den 28e mars o käkar o så .. så ba pluppar en unge till världen ut :D man vet ju liksom aldrig .. :'D
Älskar verkligen venna  , hon måste kunna komma  ! annars struntar ja i partajet och åker u pp på BB istället och hälsar på (om du ligger där ) .

Puss
thias <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha , om den inte kommit innan så kommer den säkert komma då ju :D åååh längtar sönder mig :( fan om du sviker o super när ja ska föda :O eller typ är kvar i thailand :O

2009-02-01 @ 20:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0