Kära blogg.


är det intressantare om jag skriver en liten rad eller två varje dag ?
eller är det bättre om jag skriver lite mer dom få gångerna jag skriver ?

nu är vi inne på torsdag , dagen innan veckans sista vardag .
och vet ni vad det betyder ? jo det betyder att jag bara har en dag kvar att jobbar ..
Imorgon är sista dagen ja jobbar , nästa jobb är 25e :o så jag kommer få långledigt efter i morgon ,
skönt skönt .. men ja hoppas verkligen att ja får mera jobb , för jag behöver pengarna så HIMLA mycket mer än någon annan känns det som .!

just nu sitter jag i soffan med datorn i knäet , tittar på SVTB o väntar på att åka o jobba .
Har hunnit med att vart nere i tvättstugan och kört 2 maskiner som fortfarande håller på att snurrarunt där nere. Ska köra en till nu snart ,sen får thias ta över ! 
hoppas verkligen att han får jobba på sportlovet , annars vet jag inte vart ja tar vägen ! :O han måste verkligen det om han ska kunna ha nå fickpengar i thailand !

efter imorgon klockan 6  är jag superledig , så jag vet faktiskt inte vad som händer i helgen och nästavecka . längtar iallafall tills jag får lön, för då kan ja äntligen färga mitt hår och sätta i ny hårförlängning  =)
Plus att jag ska hämta ut mina saker som jag beställt ...
fan ja tror jag har KÖPMANI :(

JAJA . nu ska jag fortsätta mitt tvättande.

57 dagar kvar idag.
sen är det stek på stranden

Thias Gyllenskepp ,
han älskar jag .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0