kära blogg.


då var vi hemma från valbo jag och venna . dock åkte venna hem nu för Maxen var lite hungrig ..
det började iallafall med att vi åkte ut till valbo , först ikea sen gick vi även lite på dom andra affärerna också .Jag hittade en hel del saker , som tur var så blev allt jättebilligt .

Här får ni lite smakprover på vad jag hittade ;

Ikea -
Hissgardin
Svart hylla med kant
doftljus
filt
örngott



Hemtex-
våg med hjärta


Bik Bok-
vit linne/shorts dress
grön halterneckdress




Eftersom venna lärade åka så blev jag ensam här med Svea . Tänkte ta en promenad till Willys för att köpa lite hundmat . Sveas är snart slut ..
Efter willys kanske jag tar cykeln ner på staden för att sola mig lite , om jag hinner förstås . Annars åker jag hem och kollar om det är någe bra på Tv .

Hoppas ni får en bra kväll allihopa .

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0