kära blogg.

imorse vaknade jag strax före 9 utav att jag tyckte det kändes tomt i sängen .. varken svea eller thias låg där i morse . Så jag klev upp och klädde på mig min mysdress för att direkt kunna gå ut med svea , och tro på fan att hon kissade på sig i trapphuset för hon blev rädd . sötfia ! så jag torkade upp det och sen gick vi ut för att kissa färdigt .

Jag kom i all hast på att hundmaten var näst intill slut , så jag tog cykeln ut i spöregnet för att cykla till willys .. Det blev lite mer än bara hundmat . till och med bebis mat , kände att ja vart värsta sugen på det + att jag inte tänker stå och laga mat till 1 person. Så spagetti och köttfärssås på burk var ju helt perfekt !




Willys-
Cameleo hårfärg (ny hårfärg för bara 29:- ) Lära bara prova den !
Sunsilk hair repair
Bärry yoghurt
Mannafrutti
Colgate 360° , världens skönaste tandborste !
Spagetti&köttfärssås på burk
DOGGY hundmat


Nu ska jag ta och färga mitt hår , ser verkligen ut som ett troll i håret . allt är i princip i olika färger nu .
uch.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0