kära blogg.


Nu är den stressiga och oplanerade dagen äntligen över . (!)  När wiktoria ringde dvs runt halv 6 , så tog jag cykeln för att möta henne vid OKmacken. Vi cyklade ner till "olles" för att ta ut pengar , sen åkte vi till Maggies och köpte käk ! för min del blev det en FunBox så jag skulle få en piggelin på köpet , och det fick jag .. Plus en leksak =O (!) haha . Det var 2 rosa pärlplattor med massa olika pärlor , sött ..

Iallafall så tog vi med oss maten hem för att sitta i min hemtrevliga flyttmiljö , dvs inte alls så cleniskt och inte alls så mycket utrymme ..
-nej det såg rent ut sagt förjävligt ut !
Efter maten så började vi med evighetsgöran , stäääääääääda stäääääääda och städa . Vi plockade upp allt ur kartongerna och plockade in allt i skåpen . Sen målade jag även på typ 2 extra lager färg på byrån som stog ute på balkongen på en flyttkartong för att undvika färg på golvet . Men det kunde man ju tro , svea klev i färgen ute på balkongen sen sprang hon in och lekte rövare så hela lägenheten är nu full av tassavtryck . Lite charmigt men endå inte min smak ....

Nu ligger vi båda helt utmatade i sängen medans svea fortfarande är full av energi , tänk om man kunde få låna lite energi av henne nu när man ska städa . Jäklar va rent och snyggt det skulle bli , och fort skulle det gå !

Wiktoria Ahlin, en vän som dig borde alla ha.


Wiktoria jobbar imorgonbitti , hon börjar kl 7 så vi ska vell upp vid 6snåret för att äta frulle . Sen ska jag fortsätta städa och inreda och även hinna med att duscha och göra min någolunda fin innan jag ska följa med henne till tatueraren på brynäs . -Gud vad jag ska hinna med mycket imorgon innan thias kommer hem !
målet är att thias åtminstonne ska märka att alla flyttkartonger är bort och att jag/vi har grovstädat hela lägenheten , haha. Dock missar han vell det så osynsk som han är .

saknar dig thias , du är det bästa i mitt liv .



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0