kära blogg.


Godmorgon.
vaknade imorse när thias skulle åka , han kom instormande i sovrummet och stojade ;
-jag åker nu älskling ! hur skulle vi göra med drickan ikväll ? hur ska ....vad ska .... när ska.....

TYST , tänkte jag bara och förstod att klockan inte alls var så mycket . Men endå lyckades jag svara någonting så han gick därifrån , minns inte alls vad jag sa .
Iallafall så började thias jobba lite senare idag eftersom att dom bara skulle till förrådet och städa i valbo . Jag har sorgligt nog inte ens kommit ur sängen ännu även om jag vet att thias snart är hemma igen . Men det är så himla varmt och skönt i våran säng och det känns så kallt i resten av lägenheten så det är inte så frestande att kliva upp .
Men nu ska jag faktiskt gå upp och göra mig i ordning, för när thias kommer hem måste vi gå till någon affär för att köpa någonting som vi kan grilla ikväll hos Jessica. Vi ska nämligen dit ikväll och umgås lite eftersom att hennes lillebror Jesper fyller hela 18 år ..

Nu måste jag som sagt kliva upp ur denna varma sköna säng för att platta håret och fixa till mig lite .
Är det fint väder idag förresten ?  jag har inte ens hunnit kollat ut ..

sliten bild på mig och jessica förra året (?)



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0