kära blogg.

Theresia om kära blogg.:
Vart flyttar du/ni nudå? :)

vi har flyttat till mammas (tomma) lägenhet uppe på söder , en 3a . :)



godmorgon
jag jobbade över 30 minuter igårkväll därför blev det så sent innan jag kom hem så jag hann inte skriva . Iallafall så somnade vi inte förns 2 någongång , sen gick thias upp strax innan 6 och jag ställde klockan på 9 .
snart kommer min syster och hämtar mig eftersom vi ska ut till pappa i Brunnsvik som idag faktiskt fyller år !
GRATTIS PAPPA.

Efter thias slutat så kommer han kanske också ut till brunnsvik , eller rättare sagt min syster hämtar honom eftersom ingen utav oss har körkort ännu . Jag känner verkligen pressen nu , ja måste ta körkort !
Men de är så svårt när mamma aldrig är hemma , då har man ju ingen att köra med .. men man får vell plugga teori när hon inte är hemma, men det är så tråkigt ! jag vill hellre vara ute och köra ..

Nu måste jag duscha och byta om innan Syster kommer .
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0