kära blogg.


Jag och thias tog cykeln till sjukhuset , där väntade moa ivrigt på att få följa med oss hem ..
Vi gick in en sväng till Peter innan vi åkte därifrån .
Iallafall så drog vi cykeln hem , jag thias och moa . På vägen sprang vi också in på Ica för att köpa lite smågrejer . Det blev lite chips,dip,kycklingkorv,godis,dricka m.m . dvs bara onyttigheter !
Men vad gör det en måndag som denna ?

just nu sitter vi och inväntar Beck som börjar om ungefär 15 minuter . Beck "enslingen" , har för mig att den är rätt bra så man måste ju se den . Dom är så bra dom filmerna , ellerhur?

vi har massa mysgrejer här , som ex Chips,godis , dip m.m
Bilder kommer ikväll/imorgon


Nu måste jag umgås lite med mina fina ..

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur var det med Peter på sjukhuset då?

2009-07-14 @ 13:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0