kära blogg.

Godmorgon.
vaknade imorse klockan 9 (!) eftersom thias ställt klockan då inför sommarlovsmorgon . Moa ( thias syster ) sov ju här och hon ville så gärna se det . Det är verkligen inte som när man själv var liten .. Då var det superspännande och riktigt välgjorda sommarlovsmorgon-program . Nu är det mest som om dom har skickat in de 2 drygaste människorna dom kunnat hittat i en studio och där bara spelat in någonting ...
Så tycker jag det känns !

- Tackar vet jag Vintergatan !

Thias och Moa ska kila till sjukhuset om en stund , medans så tänkte jag kolla om syster min vill hitta på någonting . Måste ju passa på att träffa henne när hon väl har en ledig stund .
Alla stunder kan ju vara den sista .



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0