kära blogg.

Nu är vi hemma från sjukhuset igen !
På hemvägen blev vi så hungriga så vi cyklade förbi mc donalds för att köpa med oss mat hem , synd bara att regnet började ösa ner så fort vi kom utanförr mcdonaldsdörrarna . Vi hann inte mera än några hundra meter så var vi dyngblöt ..Så vi satte oss under nåt tak och käkade , lite tattigt men vad gör man inte . Hellre det än kall mat ;)


Ja , jag hade tänkt att besvara alla frågorna nu och kommer det fler så svarar jag givetvis på dom också !

Tänkte börja med att berätta att jag och thias var hos pappa igår och jag hade ingen dator med mig vilket resulterade till att jag inte har varit så aktiv här på bloggen .

Tänkte fortsätta berätta mer om gårdagen efter jag besvarat era frågor .

SVAR PÅ FRÅGOR
;

1. vart bor du och matte ?(ANONYM)

svar : jag ,thias och våran valp Svea bor i en 3a på söder här i Gävle där vi trivs som fisken i vattnet .

2. vill du leva resten av ditt liv med matte?(ANONYM)

svar: självklart (!) vill jag leva resten av mitt liv med Thias . Vi är som ni kanske vet redan förlovade och vill ingenting annat än att leva tillsammans resten av våra liv .

3. vart har du köpt ditt löshår och vad kosta de?(ANONYM)

svar: Jag har köpt mitt löshår via internet på en hemsida som heter RAPUNZEL.NU . Har ingen exaktsiffra på vad det kostade , men någonstans runt 300:- för ett paket med nailstickhair (20st/paket) . Läs mer på deras hemsida ! :)

4.en allmänn fråga bara ,
om du var kär i din barndomskompis oh du känner han väl,och han har varit kär i dej men till slut blev det för krångligt för han så han sluta tycka om dej ,
men du är fortfarande förälskad i han,
hur skulle du göra för att få han att bli kär i dej igen satt ni kan på börja en förhållande ? ..
(ANONYM)

svar: oj ... ja hur skulle jag göra ...
Till en början skulle jag nog försöka prata med honom om varför han slutade tycka om mig , jag förändras ju liksom inte för att situationen förändras . Om jag verkligen verkligen tyckte om honom fortfarande så skulle jag gått hem till honom en kväll och suttit och förklarat att jag älskar honom och att det verkligen kommer att funka för vi skulle klarat det tillsammans .
Kärleken övervinner allt !

5.va tycker du om analsex?(ANONYM)

Svar : Eftersom att jag lovat att svarat på allt så tänker jag inte slinka undan för någonting .
Angående analsex så tycker jag att det är konstigt ,men endå okej ..
vissa skulle inte ens kunna tänka tanken att ha sex på det viset , medans andra är tvärtom .. Jag är nog någonstans mitt emellan , ibland är det okej , ibland inte .
Så länge båda känner för det så är det ju okej . Dock skulle jag aldrig ha analsex om jag själv kände något obehag.

6. Hur träffades du och Thias ? och hur lärde ni känna varandra ? :) ( Theresia )

Svar: hmm , jag och Thias träffades förra sommaren i Juli . Vi hade smygkollat på varandras gavlefest utan att skrivit eller någonting . Sedan blev tiderna moderna och man började använda bilddagboken mer , vilket resulterade att vi hittade varandra där . Jag var inne på thias bilddagbok och kollade lite varje dag utan att skriva någonting .
Men en dag , då skickade thias vänförfrågan till mig och jag svarade självklart Ja , därefter inledde thias vårt förhållande med att skriva någon kort mening som jag därpå svarade på osv .

Jag och thias har gått på samma skola under hela högstadiet (sofiedalskolan) . Enda sedan jag gick i årskurs 7 har jah vart smygkär i thias . Jag skrev alltid masa saker på hans skåp .. Han gick längst ner medans jag gick högst upp !

Iallafall så var jag mitt uppe i en depression förra sommaren , så jag trodde aldrig , och ville heller aldrig mera ha ett förhållande . ( trodde jag já )..
En kväll så bestämde vi oss för att ses , klockan var på kvällern men båda kände endå att vi bara måste hitta på någonting . Vi bestämde oss för att bada i hans pool som han hade på gården , som dock är sönder nu ! 
Jag åkte dit och vi skulle bada , men regnet kom och vi hann inte bada .. istället glodde vi på teve och pratade om allt och ingenting . sedan kollade vi på IceAge , haha .. romantikerna !

Till en början kände jag att ;
-Han kommer att förbli min bästa vän föralltid !
Men han var mer än så ,  jag sov kvar där och vi höll om varandra hela natten . Sen dagen efter åkte jag till Bremmen  med Cecilia för att tälta . Vi sov där 1 natt sen kom thias dit på morgonen . Då kändes det som om vi vart tillsammans i flera år . allt var så himla underbart !

Jag skulle kunna sitta och berätta i evigheter hur lycklig jag är och allt underbart vi vart med om , men det skulle ta för lång tid .
Jag älskar iallafall honom och vi har vart förlovade sedan 13 mars -09 och jag ångrar ingenting .
På tisdag är det våran 1årsdag också .. tiden går så fort så jag blir tårögd .


Hoppas ni blev nöjd med mina svar och att ni fortsätter att ställa frågor :)



Igår var vi ju som sagt i brunnsvik , vi var hos pappa en stund innan vi bestämde oss för att ta båten in till forsbacka .
-Roddbåten ...

Vi gick ner till bryggan och "kastade loss" . Sen rodde vi hela vägen till forsbacka , vi skulle äta på en pizzeria .
det tog oss 1 timme och 40 minuter innan vi var framme , vi rodde in båten rätt in i vassen eftersom vi inte visste att det fanns en gästbrygga . ni må tro vad folk skrattade ... haha

Iallafall så käkade vi och drack öl , sen köpte vi lite chips och dricka som färdkost på båtresan hem .. Vi hann inte många hundra meter förns Årjäveln gick av . rätt av ... på mitten ..
Vi ringde pappa och han bad oss lägga till på närmaste ö  tills han var framme med storbåten för att hämta oss . Vi hann inte fram till någon ö utan stod där mitt på sjön och väntade , fyfasen vad vi skrattade .. Ni skulle ha sett !

Pappa kom inte många minuter senare , då knöt vi fast roddbåten i pappas båt & åkte hem .
Tur att pappa har 2 båtar säger jag bara ! =D

Bilder kommer senare , har inte lagt in dom ännu .
Nu tycker thias att jag är tråkig så jag måste nog sluta här ..



Puss

Kommentarer
Postat av: Theresia

Tack för ett långt o underbart svar! ;D det är så underbart att tänka tillbaka på hur man träffades! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0