kära blogg.

Vi kom nyss hem från en helkväll i Stackbo ( en håla mitt ute i ingenstans ) .
kvällen började med att vi åkte till stackbo runt halv 9 tiden , väl där så hälsade vi runt och hade allmänt tråkigt . Allt eftersom så kom det fler och fler folk , till slut var det riktigt riktigt många där .. säkert 30 stycken . Alla var 92-93-94or . Rätt så " små " eller vad man ska säga (?) .
Iallafall så såg dom ut att ha riktigt kul allihopa . För er som inte vet så har min sambos lillasyster och hennes kompis "sweet16-fest" idag och det var just där vi var ikväll . 
Iallafall , saken jag skulle säga var att hur sjuttsingen kan man skicka iväg sin dotter som är LÅNGT ifrån 18 , till en fest mitt ute i skogen med alkohol . Jag blir nästan upprörd !
En tjej deckade , hon var MYCKET yngre än 16 , - det tycker jag är sjukt !

Nog om det ...

Jag , Thias & Marcus hade iallafall en trevlig kväll tillsammans med alla där på festen .
När klockan närmade sig 1 tiden så bestämmde vi oss för att dra oss hemåt , vi hämtade svea i valbo först hos thias föräldrar, sen svängde vi förbi statoil och käkade en korv innan vi tillsist anlände hem till söder till våran lägenhet !


Imorgon blir det nog en riktig sovmorgon , vi ska lata oss så länge vi bara kan .Jag älskar verkligen sånna dagar !
dock är jag lite arg och ledsen just nu på thias, men orkar inte gå in närmare på det .

sov så gott allihopa.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0