kära blogg.

godmorgon solstrålar .
E
ftersom att det är brist på sådana ute så får man vell använda fantasin idag .. Själv har vi bestämt oss för att åka ut till min far som har bjudit över oss och resterade familj på grillfest . Dock vet jag inte hur mycket fest det blir eftersom vi kommer att behöva bosätta oss inne under en varm filt och käka grillspett, inte så somrigt kanske men mysigt .

Igår somnade vi rätt sent som vanligt , därav sen uppdatering idag .
Jag försöker fortfarande att lägga upp bilder hejvildt men internetet är inte så medlidande . Det lever sitt egna lilla liv ..


Här kommer dom bilder som (kanske) går att lägga upp ;

Jag och svea


Thias och Svea


Här bor vi , balkongen näst högst upp..


jag ror med åran som gick sönder då vi rodde till forsbacka .





puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0