kära blogg.

jag har kommit på en sak , -"jag har brist på saker att fota .."
Varje dag funderar jag på "vad ska jag fota idag ?" "vad ska jag lägga ut för bilder för att göra bloggen intressantare och roligare att läsa ?"

har ni några förslag på bilder ni vill att jag lägger upp (?), säg mer än gärna till !


idag har vi tillbringat våran dag på sjukhuset , vi åkte dit klockan 3 ungefär , sen var vi där tills 7tiden någongång ..
På vägen hem därifrån så stannade vi på konsum för att köpa något att äta , helst något som gick fort eftersom att klockan var så mycket . Efter många om och men så blev det bara pasta i tomatsås och vitlöksbaguetter . Vi är så dåliga på att laga finmat nu för tiden .
-Men det känns som att orken och lusten tryter på den fronten just nu ...

Iallafall s
å var maten riktigt god och vi blev mätta och belåtna och det är ju huvudsaken !

Just nu sitter vi i vardagsrummet och väntar på att vädret och nyheterna ska sluta så att Beck kan börja igen . Även fast man har sett alla dom så är de alltid lika spännande att se .

nej nu ska jag ta och fortsätta kolla på Beck.

Trevlig kväll på er allihopa.


förresten , snart har jag och thias 1årsdag . Helt ofattbart !
08.07.21
Jag älskar dig förevigt thias..



Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan knäppa kort på vad du har för kläder varje dag :) det skulle vara kul o se

2009-07-20 @ 22:29:35
Postat av: Anonym

tycker samma som kommentaren innan!

2009-07-20 @ 23:05:30
Postat av: Tess

Tack tack = )

2009-07-21 @ 09:59:37
URL: http://mammatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0