kära blogg.

thias åkte nyss till sjukhuset och jag bestämde mig för att skita i att åka ner på stan och istället stanna hemma och fixa lite . Ska även hinna till affärn för att inhandla lite mat tills ikväll , eftersom det inte blev nå stockholm idag som vi ett tag planerade , men som blev ändrat pga lite händelser.  Istället bestämde vi oss för att äta hemma nu när de blev som det blev.
-Men det är ju faktiskt mysigt det också även om det hade vart mysigare att åka iväg nånstans ..

iallafall så ska jag strax ta en promenad till affären . Frågan är bara vad man ska äta . Vet inte alls vad thias är sugen .
funderar på att överraska honom tills han kommer hem , med massor med ljus och städat och fint , vet bara inte om ja hinner det på lite mera än 1 timme ..

en outfitbild har jag svårt att lägga ut idag eftersom jag fortfarande springer runt i pjamasliknande kläder . Men vem vet , kanske slänger upp en  bild eller två endå .

- nu måste jag skynda mig att göra fint (& även mig själv fin ) tills thias kommer hem .

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0