kära blogg.


då var man ensam , igen ..
thias åkte precis iväg med Robban (en arbetskamrat ) till sjukhuset för att hälsa på Thias pappa . Själv sitter vid köksbordet med datorn i högsta hugg och äter brunch  . Det blev lite rester från igår , kyckling med fetaost/vitlöksfyllning på en rostad macka , kanske hur gott som helst .

förhoppningsvis hinner jag och Thias ses innan jag åker och jobbar , annars ses vi vid halv tolv ikväll då han kommer ner för att möta mig . Hoppas vi hinner ses innan , annars kommer jag sakna ihjäl mig ..

en sak är vell ganska typisk , att när man är ledig så är det pissregn jämt , sen när man väl jobbar så är det strålande sol och inte en droppa regn , hur fasen kan det gå till ? det är som om det vore planerat.
Imorgon skulle det iallafall inte bli regn , och det är ju bra eftersom att det är thias dag just då . Hoppas det är så pass fint väder så att man kan bada =D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0