kära blogg.


äntligen hemma från "världens längsta" pass på jobbet. Jag är helt slut i hela kroppen , endå jobbade jag bara 6½ timme.

Thias kom och mötte mig på vägen hem så jag inte behövde cykla ensam hela vägen hem , han och svea lära endå gå ut en sväng .
iallafall så hade thias köpt pizza tidigare under dagen och det hade blivit en bit över som jag direkt bestämde mig för att smaka på , det var en pizza från american takeaway , som jag vanligtvis inte gillar , men den här såg god ut .
-Fyfan , det var den starkaste pizza jag någonsin ätit , uch !
rent ut sagt SKIT STARK.

Nu ska jag strax hoppa in i duschen så jag slipper det imorgon bitti , vi lär nämligen gå upp i tid om vi ska hinna till sjukhuset innan 12 för att fira Thias födelsedag där med Peter.( thias pappa ) .

Nu måste jag som sagt rappa på , måste bara passa på att gratta min älskade prins som idag just nu fyller 19 år.
Jag älskar dig för all framtid , jag skulle aldrig förlova mig & tatuera in ditt nam om det inte var på riktigt .
Du & Jag för alltid

Här är jag nytatuerad i thailand med initialerna
"PMG" , PeterMattiasGyllenskepp .


Här är jag , men även Thias , nytatuerad i thailand med varandras initialer.
"FCH"-
FridaCarolineHöglund




Godnatt på er allihopa.
Puss

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hoppas ni håller ihop läääänge :D

2009-07-23 @ 23:35:23
URL: http://nat0.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0