kära blogg.

 guuuud vilken härlig dag ..
Jag Thias och våran kompis Ken , gick bakfulla som vi var ner på stan när vi hade vaknat och dessutom hunnit vart på OK för att köpa oss en macka till frukost .
Vi hamnade först och främst på banken där vi fick god tid på oss att sitta ner då nummret bara var på 210 och vi hade nummer 240. Vi höll ut tills thias äntligen fick komma in och ta ut pengar då hans kort är spårlöst försvunnet här hemma i lägenheten , hela hans plånbok dessutom ..

Vi köpte den svarta "bädden" till Svea som jag pratat om i tidigare inlägg . vi hittade även lite underkläder och en present till Thias pappa .
Förrutom det så åt vi även på Mingel&Bar , jag tog en sallad med fetaost/sallad/tomat/gurka/kräftor ...MUMS
Thias slog mer på stort och åt en fläskfilé liknande sak med rödvinssås , helskum mat , de såg verkligen inte ut som fläskfilé och såsen smakade heller inte som rödvinssås , inte alls bra . Dock slår ju salladen allt , den var jättegod !



Nu ska jag fortsätta städa lite innan jag hoppar in i duschen .

IMORGON ÅKER VI TILL ÅLAND ! klockan 07.00 åker vi hemifrån och gör en chansning att vi får komma med på båten som går klockan 10.00 . Annars fick vi vänta till 15.00 vilket inte är hela världen .


förresten (!) vi var nyss på BIO - harrypotter  , inte alls så bra som jag trodde . Men men ..
ÄLSKAR DIG THIAS , DU ÄR MITT ALLT


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0