kära blogg.

nu har äntligen 2 dagar av jobbveckan gått och det återstår 5 kvällspass till innan jag äntligen får min lediga vecka med thias.
Igårkväll efter jobbet så mötte Thias mig vid polhem med hans två kompisar från Jönköping , det är hans vänner sedan typ 4 år tillbaka från den tiden då dom spelade spel genom datorn tillsammans , dock slutade alla för typ 2 år sedan då flickvännerna kom in i bilden .
Vi hade skitkul igårkväll med lite öl och prat , riktigt härlig kväll .
Imorse gick dom upp klockan 10 för att gå till willys och handla , dom köpte kött och massa massa mat hit , så nu har vi mat för typ 1 månad vilket känns himla behövligt . Själv väcktes jag utav Thias när dom kom hem igen .

Nu har vi ställt ut en engångsgrill på balkongen där vi grillar en stor köttbit som vi ska äta klyftpotatis och sallad till . Sedan ska jag bege mig ner till jobbet för att jobba igen .




fortsätt ställa frågor så jag har något att klura på .

Nu måste jag kika till köttet och potatisen ,

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0