kära blogg.



-tack för dom hittills ställda frågor i " FRÅGA FRIDA" ,
fortsätt mer än gärna att fråga massor med saker . Jag kommer att  besvara alla frågorna nu på söndagkväll efter klockan
23:00 då jag har jobbat mitt sista pass för denna vecka .



..så länge kan jag ju skriva lite snabbt hur min dag har sett ut .
Imorse var ju som sagt Thias och våra gäster Daniel och Jacob till willys en sväng för att handla lite mat och frukost , vi käkade först en macka till frukost ute på balkongen , sedan vid 14 tiden så satte vi igång engångsgrillen för att grilla supergott kött på.
Vi satt ute på balkongen och käkade och sedan spelade vi lite yatzy .
Klockan 15:30 cyklade jag till jobbet för att jobba kvällspass 16-23 , och nu sitter jag här hemma i sängen och har nyss duschat.
Killarna sitter i soffan och äter och väntar på att jag ska skriva klart för då ska vi kika på en skräckfilm innan vi tillsist ska sova .

Hoppas ni har överseende med att jag är lite frånvarande nu i mitt bloggande när jag jobbar och så . Nästavecka blir det nog som vanligt igen med bloggandet , mycket bilder och ännumer text , kanske till och med "dagens outfit " börjas då ?

Sov gott !
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0