kära blogg.

godmorgon !
jag vaknade för sisådär en kvart sedan utav att thias gick iväg för att kissa svea .
Strax ska jag vell äta lite frukost och fördröja tiden innan jag återigen ska iväg för att jobba , börjar faktiskt komma in i de här nu , skulle kunna jobba en vecka till . Hellre nu än om några veckor liksom eftersom man är så inne i rutinerna nu .

Klockan 16 är det ju som sagt jobb, dock inte med samma personer som tidigare dagar , utan nu är det med Alva & Theresia.  I helgen därimot är det Hanna och Linda igen .

Nu vill jag bara boka våran förbannade thailandsresa så man får någonting att vänta på , känns så meningslöst att bara leva utan att ha något att längta efter , därför ska jag pusha på Thias så vi kommer ner i augusti för att boka ..
Frågan är bara om och hur det blir med ledighet för Thias, hoppas han får ta ledigt utan att använda sina semesterdagar  , skulle ju vara helt perfekt , men om det skulle bli så att han behöver använda semesterdagarna så är vell inte det helavärlden heller.

Jag hatar verkligen sommaren i sverige , inte en varm dag på över en månad , helt sjukt.....

en rastlös dag för 1 år sedan sminkade jag min kära pojkvän

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0