kära blogg.

nu har våra inneboende Jacob och Daniel begett sig av till tågstationen för att åka hemåt , thias gick med dom dit eftersom han sedan skulle till sjukhuset och därefter till valbo och hälsa på sin lillasyster som idag fyller 16 år .
själv kan jag som sagt inte följa med eftersom att jag börjar jobba om 55 minuter .

Just nu går ja fortfarande kring i mjukisar & måste därför sluta här om jag ska hinna byta om till arbetskläder och sedan cykla ner till jobbet .
längtar så fruktansvärt efter söndagkväll då jag kan ta en riktigt låååång dusch med inpackningar och oljor utan att känna mig äcklig dagen efter , för det är så det blir när man jobbar i snabbmatsbranchen , man blir jätteflottig i ansiktet och håret luktar hamburgare haha .
Nej nu måste jag verkligen skynda mig ..

Hörs ikväll igen :)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0