kära blogg.

vaknade klockan 6 utav att thias pussade på mig och viskade ; " jag älskar dig , jag älskar dig . nu åker jag . "
då vaknade jag verkligen och fick tårar i ögonen för att han skulle åka . Jag försökte verkligen tvinga mig själv att somna om men det gick inte . (till en början)
när klockan var typ vid 8tiden så lyckades jag somna om med mobilen i handen och alla fina sms från thias upptryckta på skärmen . Det var skönt att man äntligen lyckades somna om men istället sov jag till typ halv 11 och så var det ju inte tänkt med allt jag ska hinna med idag . men men  .. jag får vell ta och rappa på nu så det blir någonting gjort .
Jag ska hinna med att gå ner på stan och växla in lite pengar som jag har kvar från thailand sen vill jag till ikea också men jag vet inte om jag orkar åka dit helt ensam .

Sitter och pratar med emma i telefonen nu iallafall , vi sitter och pratar om hennes rust-planer .
Hon vill göra om sitt radhus.

Men nu måste ja verkligen hoppa in i duschen och sen gör mig klar så jag kommer i väg någongång.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0