kära blogg.

Återigen hemma efter en dag på jobbet , riktigt jobbig dag idag när man är van vid att gå hem vid 23 och slippa all städning . Idag behövde vi städa jättemycket eftersom vi bara var 2 stycken och i normalt fall är vi 3 . Men det funkade bra endå ! :)

Nu ska jag och Thias se en film innan vi somnar , det får bli nån dramafilm som skulle vara jättebra sa thias , han såg den igår med våra inneboende som åkte hem idag . Så det ska bli spännande !
Imorgon ska thias på bio med hans lillasyster medans jag jobbar, sedan ska jag beställa lite hårförlängning när jag kommer hem , mitt håller på att trilla ur och har blitt jätte slitet efter att jag haft det i en " knut " i princip varje dag på jobbet.,
Hade tänkt att beställa 2 paket denna gång med så håret blir lite tjockare , plus att jag funderar på att köpa en hårförlängningsborste som är anpassad för löshår , den gör så att man inte lossar hår när man borstar och sedan blir håret jätte utrett .. -inte en endaste knut !

Nej nu måste jag som sagt lägga mig innan jag somnar sittandes här i sängen .
Fortsätt ställa massor med frågor till mig , på söndag besvaras dom .


Jag älskar dig min fina thias ,
tänk vilken underbar tur jag har som mötte dig,
min eviga kärlek



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0