kära blogg.

kom nyss innanför dörren efter en underbar dag hos min pappa.
Malin kom och hämtade mig och thias klockan 11 ungefär och vi åkte ut till min pappas hus . Vi grillade kyckling och åt det med en massa god sallad , Senare på eftermiddagen sprang vi ner till sjön med svea så hon fick bada .
-HON LÄRDE SIG SIMMA =D
Min älskade lilla svea . det var så kul att se när hon simmade för första gången ... hon såg riktigt fumlig ut !
Vi passade även på att doppa oss , jag doppade mig först (!) sen knuffade jag i min kära storesyster så hon slapp känna tvekan vid stegen från bryggan . Thias vägrade ...fegis!

Vi åkte hem nu för nån timme sen och vi är verkligen helt utmattade , jag tror det är vätskebrist . Fan !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0