kära blogg.

inga uppdateringar beror på att internet har inte funkat nere på swedenrock.
nu är jag därimot i kalmar på mammas killes firma , här funkar det galant . Festivalen har vart sjukt bra ! fick 600:- för att jag hjälpte till , helt okej , så nu ska jag försöka ta mig till stan imorn för att köpa ett par jeans som ja ska ha på mig på thias student o så .

Vi åker förmodligen tåg hem , så vi kommer nog hem en dag tidigare (dvs tisdag) , om allt går som planerat .
När jag kommer hem så ska jag bara packa upp sen så ska jag umgås med Cissi den 10onde , för då ska vi dricka lite och bara umgås precis som förrut , det kommer verkligen bli toppen . den 12 blir det thias student sen den 13onde blir det jobb igen , kan ju behövas ... thias börjar den 15onde så då blir jag och svea ensam om dagarna , tråkigt att inte se älskling om dagarna , men vi hittar nog på nå skoj iallafall , cissi är ju som sagt ledig varje dag =D

nu måste ja nog hjälpa till med städningen av husvagnen o matvagnen o så innan vi åker hem till mamma o micke .

Förresten så överväger jag om jag faktiskt inte ska sluta att blogga , men ja har förståss inte riktigt bestämt mig men det känns som att jag inte behöver eller vill blogga längre utan lägga ner mer tid åt det som faktiskt hänt nu:)

Så jävla lycklig med dig hjärtat

thias är den bästa i världen ,
tack för en underbar vecka på swedenrock .
puss loveli

förresten så har jag ju som sagt nytt nummer och har inte nå gamla nummer kvar , så ni som smsar mig kan ju gärna skriva avsändare så man slipper leta på eniro (;  haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vore skit tråkigt om du slutade blogga! Var ska din pojkvän jobba?

2009-06-07 @ 18:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0