kära blogg.

så ,nu är vi "hemma" igen , alltså vi är hemma hos mamma och micke i kalmar .
Vi ska strax käka maten som jag talade om , gud va de kurrar i magen alltså .. vi har vart i stan idag och jag köpte mig ett par fräsiga levis byxor , Jeansshortsen ni vet ?  ni har säkert sett dom  , dom är riktigt snygga . Så nu är outfiten på thias student kirrad .
det löste sig med tågbiljetterna förresten , vi åker 08.20 imornbitti ! vet inte riktigt när vi är hemma  men det blir vell efter 12 nångång . vi ska kila och hämta svea innan vi tar bussen hem från stationen också ! lillfisen  , saknar henne så himlans mycket , hon är så himla underbar ! 

ikväll blir det nog tidigt i säng eftersom vi lär upp i tid imorn , måste hinna packa o göra oss klara o sånt också för det har jag ingen lust med just nu .

puss
så jävla lycklig nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0