kära blogg.


vidrigaste dagen på L ä n g e , det är det idag !
jag hatar den här dagen ,ångrar så fruktansvärt att jag var med på thias student idag . Har verkligen haft ont i hjärtat hela hela dagen och många dagar och veckor innan också , allt har gjort så jävla ont i mig !
Fråga mig inte vad som hänt för det svaret kommer jag aldrig ta upp här i vilket fall , men jag kan säga att jag nog aldrig mått såhär dåligt över någonting , nångång !
-det gör så jävla ONT !!!!!!!!!!!!!!!!!! :'( jag vill bara försvinna bort från allting ....


nu ska jag torka tårarna och krypa ner i sängen och försöka sova , saknar min älskade Svea . Önskar hon kunde vara här och mysa & trösta mig som bara hon kan .



allt gör så ont

Kommentarer
Postat av: Emma

Men gumman :(

Du vet att det är bara att ringa, natt som dag. Jag finns här :)

ps. lösenordet e borta nu

2009-06-13 @ 03:15:08
URL: http://emmajohanss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0