kära blogg.

nu har vi kollat på "vi hade iallafall tur med vädret igen " och den är verkligen hur bra som helst .. man känner nästan igen sig.
thias va nyss ute med svea så nu ska vi nog ta o sova så thias orkar upp till skolan imorn vilket han inte lyckades med i morse , tur att det är slut på skitskolan snart för hans del så han får börja jobba som han har längtat efter så länge . Jag med för den delen för min ekonomi räcker inte så välldans bra när man är 2 stycken plus en hund ..

imorn åker jag förmodligen till söderhamn med syster för hon ska till ett medium som ja har vart hos 2 gånger, hon är verkligen världensbästa. henne skulle jag vilja spendera varenda dag med .. hon vet allt !

godnatt på er .
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0