kära blogg.

det löste sig med hundhämtningen , hon har vart hos robin under natten och även hela dagen igår . Nu kom thias farmor för att hämta thias så dom kunde åka till robin och hämta våran svea . Han skulle även få tillbaka 500ringen som vi glömde i deras bil igår .

thias tyckte att jag skulle gå och köpa pizza till han , och det kan ja vell göra , men ja har verkligen ingen lust att äta nånting själv då jag helt tappat min aptit efter allting . Igårmorse mådde ja så jävla dåligt i hjärtat att jag inte alls tänkte äta , sen på eftermiddagen när vi var i valbo med thias släkt och sånt så blev de jättemycket mat ...för alla andra ! jag vägrade eftersom jag fortfarande mådde illa . Drack några cider vilket tog kål på mig ännumera eftersom jag inte hade nån mat i magen alls .
så jag har alltså inte ätit sedan i torsdags & jag känner ingen som helst sug efter någonting annat än att sova !  Vi gjorde toast i morse men de gick knappt i de heller ..1 funkade , sen den 2a fick thias ta !
-jag fattar inte va de är med mig :'/ allt gör så ont !

Vill aldrig någonsin vara ensam , inte utan thias ...aldrig ! alla stunder då han inte är med mig sjunker jag ihop och ver inte vad jag ska ta mig till , vad händer med mig egentligen ? från att ha passerat allt jobbigt och blivit tillsammans med mitt livs kärlek , till att sjunka ner och brista ut i gråt helt oväntade tillfälllen ..
Ge mig någon form av smärtlindring .det gör så jävla ont




Jag vill bara få en minneslucka för alltid och glömma gårdagen.
Det gör så ont när man hör människor man tror sig ha älskat än , säga saker som får en att insé att man borde ligga steget före . jag är så ledsen och arg !





Tack för att du finns thias , tack tack tack för att du är min .
idag har vi vart förlovade i 3 underbara månader och jag skulle lika gärna kunna gifta mig med dig förra veckan , så himla säker är jag på dig och oss . Jag vet att den underbara stunden och dagen kommer inom kort .
3 månader är ingen lång tid , inte alls ... men dom tre månaderna har fått mig att äntligen känna och veta vad evig kärlek är.


Förlåt för det långa och (kanske?) ointressantaste inlägget någonsin , men jag behövde verkligen skriva av mig . Behöver kanske det fortfarande också , men jag finner inga ord för hur jag mår inombords.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0