kära blogg.

tack för svaret desireej.

nu har jag precis duschat
och ska strax klä på mig lite myskläder innan jag byter om till jobbarkläder . Thias ska umgås med marcus när jag är iväg och jobbar , sen kommer han som sagt och möter mig på jobbet.
Vi sitter och kollar lite smått på sällskapsresan snowroller också , den är så sjukt rolig . Jag verkligen älskar StigHelmer , han är så himla söt , fulsöt !

måste också passa på att gratta Hanna Ekelund som fyller hela 18år idag , tiden går så jävla fort , jag tyckte nyss att vi var pluttar och sprang runt i brunnsvik där min pappa bor och där även hon bodde då vi var små , eller hon hade stuga där men dom var där rätt mycket .
Så grattis min älskade vän på 18årsdagen .

Nu ska jag kika klart på filmen ,
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack hjärtat <3 jag saknar och älskar oss

2009-06-14 @ 23:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0