kära blogg.

äntligen hemma från jobbet (!) , det gick rätt snabbt endå ikväll trots att de inte var så mycket folk alls .. Jag gick mest o städade , eller de gjorde vi vell bådatvå men endå , prima !

Imorgon blir det förmodligen köpis och handla mat och en ny tubtop eftersom min blev FLÄCKIG efter thias student utav blommor ,sen måste jag även hinna sola så jag blir lite brunis till midsommar ! ska sola en gång imorgon och en gång på torsdag tänkte jag , men jag har inte bestämt vilken utav dagarna ja ska sola 60 minuter .



Nu ska vi kolla på en film & sen måste vi verkligen sova eftersom thias ska upp strax efter kl 05.00 imorgon.


Vart tog sommaren vägen ? =(


Puss

Kommentarer
Postat av: - Desirée, mamma till Melody ♥

Men ser man på! Vi har likadan bikini du och jag :) Fast jag köpte bara överdelen ville ha lite mer "täckande" trosor nu när jag fött barn & har höfter som en elefant - om du förstår vad jag menar haha ;)

2009-06-16 @ 10:41:41
URL: http://desireej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0