kära blogg.




jag funderar starkt på att skicka in och förstora lite bilder som vi kan ha på väggen i våran nya lägenhet som vi förmodligen har efter sommaren , det skulle vara så fint att se bilder på den man älskar det första man gör när man kommer hem .
Två utav dom jag har bestämt mig för är ;




Dock ska båda troligtvis göras om en del , iallfall den på båda oss för den är bara slarvgjord , men det är rätt fint med just den där färgen . Det som jag tycker förstör är att bilden liksom är skalad på halva mig , vilket gör att bilden inte ser lika fin ut , men det får man vell leva med.
ska även fixa alla thailandsbilder på kort så jag kan sätta in dom i ett svart "thailandsalbum" , det skulle vara så kul att se i framtiden och verkligen minnas alla fula och fina kort . Det är så bra när man har både dom dåliga och bra bilderna kvar så man ser precis hur det var ..

Kommentarer
Postat av: tanja

om du vill , så kan jag ju fota er två tillsammans nån gång? dra ut ca en timme och få ihop massa fina bilder :)

2009-07-15 @ 13:15:45
URL: http://tanjawictoriaellwood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0