kära blogg.

malin (thias syster) kom hit vid 12tiden , vi tog cykeln och cyklade till icamaxi och köpte hårfärg och en varsin cola .. Väl hemma så började vi fippla i löshåret på mig vilket inte alls tog sån lång tid som jag trodde . Eftersom hårförlängningen inte hade samma färg som mitt hår så satt vi först i allt för att sedan färga ihop allting .
När håret var blött efter att jag färgat det så var det första jag tänkte ;
"fyfan , nu tar jag ut det ...... "
löshåret såg inte alls ut att ha ändrat färg medans mitt vanliga hår var helt vitt ..som tur var så tog jag aldrig ur det utan istället fönade & plattade jag det , vilket jag inte ångrar nu eftersom det ser helt okej ut . Jag är inte riktigt färdig med plattningen än , därför kommer det inga bilder i detta inlägg men jag hoppas hinna göra det innan vi åker iväg till Sundsmar.

Nu under helgen så kommer jag troligtvis inte ha datorn med mig , eftersom internet endå inte fungerar där ute i deras stuga . Hoppas ni har överseénde med det och att ni inte slutar läsa bara därför ! =D
Vi kommer att komma hem senast på söndag för min syster jobbar då , men det är som sagt senast ! kan hända att vi kommer hem på lördagen också ifall vädret fortsätter att vara dåligt efter midsommaren .

hoppas att alla får en fin midsommar & att ni får det varmare än vad vi har här i Gävle .


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0