kära blogg.

funderar på att lösenordsskydda min blogg , har funderat på det ett tag men det har liksom inte blivit av ..
anledning vet jag vell inte riktigt hur den lyder , men jag vill kunna känna att jag får skriva det jag känner och vill skriva utan att det ska bli komplikationer eller att vem som helst som kanske inte ens känner mig ska läsa om mig och vad jag känner och tycker ..
dock har jag inte bestämt mig ännu . men det kommer vel !

Iallafall så måste jag skynda mig nu för vi ska ta en sväng till Max/Donken och käka , jag skriver om min dag lite senare .

Måste bara säga att jag aldrig vart lyckligare tillsammans med någon , som jag är med Thias . Han gör varje dag så himla värdefull och den lyckan önskar jag att alla kunde få känna .

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0